kedd, december 02, 2008

Három napja nem értettem, mi ez a fura szag a kamrában, végigtúrtam már mindent, nem rohadt meg semmi, nem hever sehol döglött egér, csótány, galamb, kukacok sincsenek, penész se.
Most jöttem rá, hogy a múltkor, amikor egy egész délutánra beraktuk oda a nyári gumikat és nyitva hagytuk az ajtót, hogy ne legyen iszonyú büdös autógumi-szag, a macskák önkiszolgáló éttermdet nyitottak. Az imént vettem elő a macskakajás zsákot, hogy szétporciózzam a 10 kilós kiszerelést, és csak úgy zubogott a keksz az aljára rágott lukból.

Megjegyzések:
Szia!

Pont erről beszélgettünk ma egy barátnőmmel, aki azt mondta, hogy egy év csalódásos-keserves próbálkozást megúsztak volna, ha az első beszélgetésen kicsit erőszakosabb és rákérdez pontosan a "polycisztás dolog"-ra, szóval ne hagyd, hogy csak az orra alatt mormogja!

Bővebben itt tudsz róla olvasni.
http://www.pco-szindroma.hu
Mindenesetre a barátnői köröm felének ez van és tartok tőle, hogy rólam is kiderül, mikor odakerülök:S

Mindenesetre hajrá!
 
köszi, már megkezdtem a nyomozást, szerencsére sok az orvos a család körül.
és kösz a drukkolást is, ránk fér.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]