kedd, december 16, 2008

Ja és, hogy ne csak morogjak: Debrecenben történt jó is, beleszaladtunk egy 61 (!) százalékos leértékelésbe a Vagabondban, úgyhogy vettünk nekem (a férjem vett) egy magassarkú bokacsizmát 10 ezer magyar pénzért.
Tudom, hogy válság van, de nem lehetett otthagyni, egy éve ácsingózok egy magassarkú csizma után, és ennél olcsóbban nem fogok kapni. Szóval most van magassarkú csizmám, tudok benne járni is, tök kényelmes, és szép is, és végre fel tudom venni azt a farmeromat, amit még a szeptemberi túrán vettem Bécsben, és bár a Nővérem felhajtotta, még így is kurva hosszú lapossarkú csizmához.
És ma rájöttem, hogy egyre csajosabb leszek, ahogy öregszem: megnövesztettem a hajam, sminkelek (nem csak úgy szemceruzázgatok, hanem frankón púderrel meg minden), és jól érzem magam magassarkúban.
Biztos kapuzárási pánikom van.

Update: Most hívott M., hogy tud iszonyúolcsón nagyonmárkás sminkcuccokat. Mondom én, ez valami tendencia lesz...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]