hétfő, december 22, 2008

Ja és nem mondom, hogy reggel felhívott Fiúk 2., hogy van nála egy kis pénzem, mit csináljon vele. Mondtam neki, hogy küldje be az irodába, ma muszáj bemennem úgyis a kulcsomért, amit a kolléganőmnél hagytam egy hosszú, bonyolult és ki nem fejtendő ügyből kifolyólag.

Be is mentem, meg is kaptam a borítékomat, majd amikor az autóban kinyitottam, konkrétan felhívtam Fiúk 2.-őt, hogy ezt a sok pénzt biztos nekem akarta-e adni.
De megerősítette, hogy igen, teljesen direkt kaptam meg egyhavi fizetésem 2/3-át, és még jön majd hozzá egy kicsi januárban is.
Tisztára meg vagyok hatva, ugyan számítottam év végi bónuszra, mert szokott lenni, de ennek kb. az egyhatodára. A nagyját elrakom, de még így is lesz miből shopping monstert játszani a januári leárazásban.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]