kedd, december 02, 2008

Ma irány a Műintézmény, állítólag elkezdenek hormonnal tömni, de semmi konkrétat nem tudok, mert nem sikerült beszélnem az OrvosDoktorral tegnap, csak valamelyik asszisztensével, aki, amikor elhabogtam, hogy inszem, meg a doktorúr azt mondta, olyan természetességgel vágta rá, hogy fáradjak ma be, és felírják a bogyót, mintha 10 deka mazsolás drazséról lenne szó.

Tegnap terápiás jelleggel felmentem M.-ékhez, mert ott jó az egy főre eső gyerekarány, mindig van egy nálam is, aztán jót bőgtem a teraszon, miközben Apa épp azt magyarázta telefonon, hogy nehogymár úgy érezzem, hogy az én hibám, hogy nem esek teherbe (ezt előbb kellett volna kezdeni, Apa, ott, hogy nem neveled belém a zsidó bűntudatot, persze, ki tudta, hogy ez lesz), a kisebbik Lánygyerek meg üdvözült vigyorral állt az üveg másik oldalán, és bámult engem, na és ilyenkor ne bőgjön az ember, M. szerencsére megvigasztalt egy mandarinnal.

Remélem azért tudunk beszélni az OrvosDoktorral, szeretem, ha tájékoztatva vagyok, mielőtt megborítják a testem kémiai állapotát, és különben is nem tudok semmit semmiről, hogy működik, milyen mellékhatások, hány napig kell szedni és főleg aztán mi lesz, úgy a gyakorlatban.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]