kedd, december 02, 2008

Na itthon, persze okosabb nem lettem, csak jó ideges.
Egyrészt arról nem volt szó, hogy megkapom a jedikardot, az asszisztens mondhatta volna tegnap, akkor nem egy beszélgetésre készülök, meg Mr. Simpsont sem viszem magammal - szegény kint dekkolt végig, amíg én bent elfelejtettem megkérdezni azt a sokmindent, amit akartam.
Másrészt az OrvosDoktor megint jött nekem ezzel a bajusz alatt mormogott policysztás-dologgal, amit nem fejt ki sosem, így nem tudom, hogy van-e baj, vagy nincs, bár gondolom mondaná, ha lenne, de azért jól esne, ha legalább elmondaná az én szintemen is, hogy mijafasz van, tapló vagyok, nem tanultam latint. Egy hét múlva kell mennem kontrollra, becsszó listát írok a kérdésekből, és addig ki nem jövök, amíg meg nem válaszolta őket.

A gyakorlatról: hasbaszúrtak jól, kaptam egy tollat, amivel hasbaszúrhatom magam a következő 6 napon (tűt kellett hozzá vadászni, végül az egyik nővér 'annyi van belőle mint a szemét' [így, szó szerint] felkiáltással hozzámvágott vagy tizenötöt). Ezenkívül kiváltottuk a hasbaszurandót meg a tüszőrepesztőt (az is hasbaszurandó), laza 35k a lettő együtt, nem olcsó buli a gyerekcsinálás.
Szóval jövő héten kontroll, mellékhatásokkal nem kell számolni, próbálok úgy csinálni, mintha a normális kerékvágásban menne minden.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]