hétfő, december 01, 2008

Na nem itt lesz semmiféle várva várt váratlan fordulat, tegnap megjött, amitől legnagyobb meglepetésemre eléggé kiborultam, elhagyta a számat több 'utálom a testem', és rögtön elkezdtem a következő lépés miatt pánikolni - vagyis mi lesz, ha a gyártósoron sem tudnak nekünk gyereket csinálni - ezen mára nagyjából úrrá lennem.
Este kiabáltam Mr. Simpsonnal egy sort, mert zsinórban a 4. éjszaka forgolódtam alvás nélkül, aztán magunkra nyitottuk az ablakot, és amint 10 fok lett a szobában, elaludtam, mint akit fejbe vágtak. Az agy pedig ügyes egy találmány, annyira nem akarom a petesejtjeimet elengedni, hogy ma van szerencsém végigélni minden idők legbrutálisabb menstruációs görcseit, what goes around, comes around, ahogy a művelt mániás mondja, illetve jelzendő, hogy 'de, de, akárhogy szorítod a combod, ez most megint nem akart benned lakni, integess te is'.
Délután felhívom az OrvosDoktort, és igyekszem majd nem hisztérikusan követelni, hogy azonnal csináljon nekem gyereket, valamint jelen elhatározásom szerint az elméleteimet sem adom neki elő (pedig van egy tökjó, van benne mell, prolaktin és fel nem derített hormonális zavar) egyelőre fogalmam sincs, hogy', tiszta szerencse, hogy csak délután tudok vele beszélni, kettőig a Műintézményben fogad más hisztérikus leendő anyákat.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]