szerda, december 03, 2008

Sállálálá, hős vagyok, hasbaszúrtam magam, mint egy profi, jó előtte kicsit hisztérikusan kértem a patikában a fertőtlenítő sprét. Most irtóbüszke vagyok magamra, nem vagyok gyík, jó gyík vagyok, de bátor gyík.
Amúgy tiszta szerencse, hogy fókazsír van a hasamon, van bőven mit összecsippantani, meg a tű is nagyon vékony, amit be kell szúrni, de akkor is, sosem gondoltam volna, hogy képes leszek evör tűt döfni magamba.
Intravénás droghasználók, szevasztok!

Megjegyzések:
tényleg hős vagy! : )
 
És tényleg nagyon bátor. Megadrukkolást érdemelsz! :) :összes ujj csuriban:

És az önszerveződő csoporthoz is valszeg hasznos lenne csatlakozni; de gondolom, pont amiatt, hogy a hülyeségekkel ne beszéljétek tele egymás fejét, nem ártana egy profi csoportvezető, mint a Pszichonéni.
 
hát igen. ez még csak terv a kórházban, de szerintem is tökjó lenne. amúgy én nem csatlakoztam egyik csoporthoz sem, egyrészt túl antiszociális vagyok, másrészt az esetek 99 %-ban ott van velem Mr. Simpson csoportnak :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]