hétfő, december 08, 2008

Tegnap elmentünk a Vörösmarty térre, mert Bécsbe tutira nem jutunk el forraltborozni a következő két hétben. Irgalmatlan sok emberrel kellett szembenéznünk, akik otthonhagyták a karácsony-fílinget, és élet-halál harcot vívtak, hogy ki nézi meg előbb a századik bőrszütyőt a századik bőrös bódénál.
Ettünk sültkolbászt, majdnem vettem egy nagyon szép cserépedényt (amiben lehet sütni dolgokat), de kiderült, hogy 8500 HUF, úgyhogy ottmaradt, és vettünk helyette Huginak üvegpillangót, mert azt nem lehetett otthagyni.
Aztán ittam forraltbort, aminek a végét kénytelen voltam az autóban elfogyasztani, Mr. Simpson nem bírta kivárni, hogy csak úgy megigyam, amiből az lett, hogy egy löttyintésnyi a kabátomon kötött ki - előtte azért könyörögtem, hogy ne induljon el, de valami rövidzárlat lehetett, és muszáj volt menni - az utolsó két kortyot pedig irtóelegánsan kiönöttem a Dorottya utcában, mert a faszom fog szórakozni ötvennél egy negyed bögre forraltborral.

A szurkálásról holnap tudom meg, hogy mennyire volt hatékony, esténként mindenesetre olyan érzésem van, mintha szét akarnának pukkadni a petefészkeim, de lehet, hogy csak ez csak ilyen pszichés izé.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]