péntek, december 05, 2008

Végül összeesküdtem a helyi virágos nénivel, aki (miután vettem tőle egy ajtóra akasztható koszorút [nagyon helyes, semmi csicsa-micsa, pici, piros bogyókból van és kész] hajlandó volt nekem adni 5 db ilyen celofánt, amibe a vágott virágot töltik. Úgyhogy elkötöttem az alján tavalyról maradt piros szalaggal, beletöltöttem a cuccot (diákcsemege, pisztácia, aszalt füge, aszalt szilva, aszalt barack) aztán levágtam a felesleget és elkötöttem a tetején is. Nagyon takaros kis csomagok lettek.
Azért vettem egy csokimikulást is, nehogy szó érje a ház elejét, meg megy majd a zokniba mandarin is.
Iszonyú kreatív vagyok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]