szerda, január 07, 2009

Lassan abbahagyom majd a morgást, megígérem, de néha ki kell engedni a gőzt.
Ma voltam a Műintézményben, OrvosDoktor sehol, viszont
1. Nem érleltem olyan gyorsan, mint elsőre, úgyhogy plusz 3 nap szuri
2. Kiderült, hogy holnap már van az OrvosDoktor, úgyhogy szombaton már ő nézi meg mekkorára  nőtt az aktuális kistojás.

Egyébként meg nem tudom, mi történt, mert bár rajtam kívül négyen voltak ma, két és fél órát vártam, mire sorra kerültem, és közben az égvilágon semmi mozgás nem volt, se be nem ment senki sehova, se ki nem jött senki sehonnan. Rejtély.
Tiszta szerencse, hogy a szabi alatt elmondtam Fiúk 1.-nek, hogy mi a helyzet, amikor találkoztunk két ünnep között, ő meg ismét bebizonyította, hogy milyen ultrajófej főnök, és azóta a nekünk drukkolók táborát erősíti, így amikor tegnap szóltam neki, hogy ma nagy eséllyel nem tudok bemenni, csak annyit válaszolt, hogy 'egy nagy kalappal'.

Azért elmondom, hogy tegnap egész nap iszonyúan fel voltam háborodva, és teljesen értelmetlen vitát folytattam Apával a magyar egészségügyről, de valahol nekem is le kell vezetnem a feszültséget és nem verhetem a macskákat állandóan, mert az milyen szemétség lenne már.

Szombaton folyt. köv,, addig meg megpróbálok kitalálni valami másik témát, amiről írni lehet, ezt már én is kurvára unom.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]