szerda, február 18, 2009

Egyébként jól nem számoltam be a taposásról, pedig tényleg vettünk nekem gépet, kb annyiba került mint 3 havi bérlet bármilyen kondiba, ahova így viszont nem kell elmennem.
Szigorúan sötétben taposok, mert mire hazaérek, és elkezdeném, már sötét van, és valahogy az utcánkban mind ilyen hollandul élünk, hogy senkinek nincs függönye, ami jó, amikor lehet röhögni a szembeszomszéd szépfiún, ahogy nézegeti az izmait a tükörben, de rajtam ne röhögjön senki, amikor le akarok fordulni a lépcsőzőről. Én így vagyok demokratikus. Ígyaztán csak a monitor világít (Tankcsapdára kiválóan lehet taposni), amúgy tök sötét van ami sokat segít abban, hogy a pokol hetedik bugyrában érezzem magam a 10. perctől, ha nyakamba zuhogó izzadság kevés lenne.
A tüdőm mint olyan nem létezik, nem is értem, hogy vagyok még életben, izommal bírom (jó, kicsit remeg a combom, amikor megkegyelmezek magamnak az etap végén), de muszáj időnként megállnom, hogy levegőhöz jussak. Remélhetőleg záros időn belül nő majd a vitálkapacitásom, és mire visszamegyünk úszni V.-vel, egy perc alatt úszom majd az ötvenet, illetve nem kell törülközővel takargatni a hatalmas seggem, mert legalább egy része eltűnik, de legalábbis átalakul.
A hétfői terheses beszólásnak köszönhetően egyébként tegnaptól hasizomgyakorlatokkal egészítem ki a mazochizmusomat, most ott is izomlázam van, egyébként pedig általában azt gondolom, hogy tökszép vagyok kövéren is, milyen kár, hogy egészségtelen.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]