csütörtök, február 12, 2009

Iszonyú veszélyes dolog ez a házasság.
Például a férjem két nap egymás után leette az ingét (két különbözőt). Tök szerencse, hogy nem mostam ki egyből az egyiket, csak bebaszta áztatni a lavórba, mert így tegnap mellé lehetett baszni a másikat (azonos színű ingekről van szó).
Viszont valamilyen oknál fogva a kádba tette a teli lavórt, amit én meg megpróbáltam kiemelni a kádból reggel. Pillanatnyialg ennek a mozdulatnak a jégbe fagyott szobra vagyok nagyjából, úgy becsípődött a hátam, hogy csak teljesen hülye pozitúrákban bírok ülni, menni meg mint akinek ereszt a feje, csak sziszegek.
A bűnbánó férj ígért egy masszírozást estére, de addig még vigyázok egyet M. Kisebbik LányGyerekére, tiszta szerencse, hogy osztott felügyelet lesz Bandiné kartársnővel, nem vagyok benne biztos, hogy fel tudok emelni bármit, ami nagyobb egy papírlapnál.
Sajnáljatok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]