kedd, február 03, 2009

Tegnap hirtelen felindulásból elszaladtam fodrászhoz, tisztára mint a felnőttek, csak odatelefonáltam és már mehettem is.
Igazából hetekkel ezelőtt kellett volna mennem, mert kb. 4 centit nőtt a hajam december eleje óta, és iszonyat ronda, ahogy a fehér hajszálak (lassan tincsek) kivirítanak az egyébként nagyjából fekete hajamból (az igazi sokk hétvégén ért, amikor egy teljesen friss ősz hajszál átvette az uralmat a halántékomon, és nem lehetett sehova dugni, hogy ne látszódjon). Szóval hetek óta nem hordom kibontva a hajam, az meg nem tesz jót.

A fodrászhozszaladást eddig az nehezítette, hogy a fodrászom, 'A' fodrászom, akit annyi hosszú év után az esküvő előtt találtam, és az első normális fodrász, akivel találkoztam, aki tudja, hogy hogy szeretem hordani a hajam, hogy hány perc fejmasszírozás esik jól, és hogy csak félévente egyszer engedek vágni a hajamból, na ő terhes lett és nem fest hajat. Átpasszolt egy kolléganőjének, és most rém boldogtalan vagyok, mert ez a csaj, ez nem tud semmit, hülyén szárította meg a hajam, és nem beszélgetett velem, amíg mocsáriszörnyként ültem a székben, várva, hogy a festék eltüntesse az ősz hajakat. És picsadrága. Úgyhogy most van hat hetem, hogy találjak valakit, aki nem terhes, és fest hajat, és nem picsadrága. Nehéz az élet 25 fölött, én mondom.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]