péntek, március 27, 2009

Borzasztó rejtélyes dolog történt tegnap, pontosabb csak szerintem történt, mindenki más szerint hülye vagyok.
Szóval délután, amikor elindultunk a Kolléganővel az irodából a szokásos havi randinkra a Fiúkkal, tökre máshol volt az autó, mint ahol hagytam. Az életemre megesküdnék, hogy nem ott parkoltam le reggel, ahol délután állt, egészen konkrétan meg voltam róla győződve, hogy ellopták, amíg észre nem vettem úgy 15 méterrel arrébb (van viszonyítási alap, a kapu, aminek mindig az innenső felén állok, de most az onnansón volt).
A Kolléganő és Mr. Simpson szerint is lehetetlen, amit mondok, ha valaki elviszi, nem áll vissza vele majdnem ugyanoda, hanem eladja alkatrésznek, de én meg annyira biztos vagyok benne, hogy azóta ezen pörgök.
Ma reggel mindenesetre pontosan  megjegyeztem, hogy hol tettem le, hányasban hagytam a sebváltót, és hány kilométer van benne, hogy ha még meglesz délután biztos lehessek benne, hogy nem furikázott vele senki, amíg én dolgoztam.

Megjegyzések:
Michael Westen: [voice-over] I don't like stealing cars, but sometimes it's necessary. I have rules, though: I'll keep it clean, and if I take your car on a workday, I'll have it back by five.
"Burn Notice" Pilot (2007)
:)
 
Ugyehogy?!
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]