hétfő, március 30, 2009

Csodálatos hétfő reggelem volt, az egyik azok közöl, amik miatt be kell tiltani a hétfő reggeleket.
Ott kezdődött, hogy alig aludtam éjjel, úgyhogy alig bírtam felkelni reggel (nyári időszámítás, szevasz!).

Aztán ugye esett, úgyhogy a városban mindenki autóba ült, laza 35 perc alatt be is értem, nagyjából háztól házig csúsztatott kuplunggal. Bent a hétvégén érkezett mailjeim még eljutottak az inboxba, de aztán se kép, se hang, internet viszlát. Rövid tudakozódás után kiderült, hogy az egész házban nincs net, központilag javítják, csuhajj, az legutóbb is másfél napig tartott, megyek haza dolgozni.
Viszont az összes írható cd-m elfogyott, a háztartásunk bitrokában lévő usb-k mind Mr. Simpsonnál kötnek ki (hiába rinyálok minden alkalommal, hogy adja nekem, amikor repibe kap, nem kapok, nem tudom mi az istent kezd 3-4 usb-vel) úgyhogy végül elkönyörögtem egyet a szomszéd irodából kimentettem rá mindent, amivel ma dolgoznom kell és el is indultam.

A Gellért téren baleset volt, de ez csak akkor derült ki, amikor odaértem, előtte szívtam 15 percet a Rudastól odáig, és nagyon  de nagyon közel voltam ahhoz, hogy kiszálljak az autóból és otthagyjam a picsába (sose tennék ilyet vele, átmeneti elmezavar). Végül negyed 11-re itthon is voltam, és elkezdhettem dolgozni.
Csak ismételni tudom magam, a hétfő reggel mondjon le!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]