hétfő, március 23, 2009

És direkt külön posztban mesélem el, hogy LB-ből feleség lesz, mert a Főundok szombaton nagy családi plénum előtt megkérte a kezét, ő meg igent rebegett. Egyelőre ennyit tudok, este jön gyűrűt mutogatni, gondolom akkor elmeséli a többi részleteket.
És azért azt is el kell mondanom, hogy az Anyám előbb tudta, hogy a legrégebbi barátnőm férjhez megy, mint én, mitöbb előbb, mint LB, mert ugye a Főundok náluk dolgozik, és szombat délelőtt megbeszélte Apával, hogy ő akkor ma meg fogja kérni LB-t, úgyhogy amikor este fejhangon visítva elújságoltam Anyának, hogy LB férjhez megy, közölte, hogy 'tudtam már délelőtt, és képzeld, kibírtam, és nem mondtam el neked!'
De már meg sem lepődök, nálunk minden abnormálisan működik, miért működne pont ez máshogy.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]