csütörtök, március 26, 2009

A fodrász-ügy fejleményei: egyrészt köszi mindenkinek a tippeket, nemsokára ki is fogom próbálni a javasolt célszemély(eke)t.
Másrészt viszont felhívtam A fodrászom, mert gyanús volt nekem, hogy csak a festést tagadta meg kategorikusan, amikor kiderült, hogy babát vár, és tényleg.
Jövő csütörtökön házhoz jön, mert ugye már nem dolgozik szalónban a vegyszerek között, viszont a vip vendégeihez házhoz megy, és én is vip vendég vagyok, csuhajj. Úgyhogy jövő héten fél méterrel rövidebb lesz a hajam, a lapockáig érősből váll fölé érőset akarok vágatni, hogy össze lehessen fogni varkocsba, és jól nézzen ki vasalva, de ne egy nagy hajzuhatag legyek.
Amúgy sincs értelme nekem hosszú hajat hordani, mert úgyis összefogom mindig, és egyébként is, nem emlékszem olyanra, hogy egy évnél tovább ugyanolyan frizurám (de hülye szó) lett volna, ez mondjuk biztos a nyughatatlan ikerek-énem (meg a nagy pofám, tudom, könnyű annak, akinek két év alatt nő rövidből hátig érő haja, viszont az enyém őszül is hozzá, ne irigyeljetek).

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]