hétfő, március 23, 2009

A hétvégén mindenhova autóval mentem, najó, klotyóra nem, de egyébként minden szokásos útra az enyémet vittük, Mr. Simpson kocsija kimenőt kapott. Pénteken kimentem Anyáékhoz a délutáni csúcsforgalomban, direkt a hegyen át, hogy próbáljuk egymást nem csak a városban ketyegve, szombaton voltunk bevásárolni a csarnokban (challange: találjon parkolóhelyet szombat délben a Nagycsarnok környékén Ön!), autóztunk éjszaka a belvárosban, és szombat este beraktam egy akkora helyre mint ő maga, 10-10 centi maradt elöl-hátul, úgyhogy megnyugodtam, hogy tudok vele parkolni.
Lassan megszokjuk egymást, a váltó már most jobban esik a helyes kis rövid útjaival, mint Mr. Simpsonéban a klottyogás (piha!), és kezdem érezni, hol kell felkapcsolni ahhoz, hogy neki jól essen.
Mindenki el van ájulva tőle, Hugi (akinek egy szobacirkálója van autó helyett) egyenesen le 'igazi autó'-zta, csak Apa fikázta, de neki mostanában mindenre van egy rossz szava, úgyhogy az nem számít (nem tudom, mi van vele, de lassan érik egy beszélgetés, hogy hagyja ezt abba azonnal).
Ma reggel 16 perc alatt bent voltam beszállástól kiszállásig, ami 24 perc nettó nyereség a gyalog-villamos-metró-gyalog variációhoz képest. Imádom az autómat.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]