péntek, március 20, 2009

Képzeljétek! Van autóm! Szép, fekete, és újautó szagú. Imádom az újautó szagot.
Kicsit be voltam parázva, hogy az első közös utunk az autópályára visz (így jár, aki Budaörsön vesz kocsit), pláne, ha az előéletemet nézzük: az előző újautómat (ami nem is az enyém volt hivatalosan, hanem Anyáé) az első útján törtem össze (jó, nem én, hanem a barom, aki ohne zsinór kikanyarodott elém).

De túl vagyunk az első úton, itt áll az iroda előtt a maga teljes gyönyörűségében, tökjó volt vezetni, és gondolom még ennél is jobb lesz, ha megszokom, hogy a váltón semmi sem ott van, ahol Mr. Simpson kocsijában, hogy a kuplungja olyan, mint a vaj, úgyhogy egyelőre nem érzem, hol fog, és fogalmam sincs, hogy hol az eleje.

Mr. Simpson utólag (mikor már beértem) felszólított, hogy a tolatásnál figyeljek majd az ablakra, mert mást szoktam meg, de egyáltalán nem értem miről beszél, életemben nem tolattam hátrafordulva, akinek nincs rendes térlátása (én), az tanuljon meg tükörből tolatni. Úgyhogy még valamikor az idők kezdetén (10 éve) meg is tanultam, igaz előtte néhányszor elvittem néhány tükröt, de ez fedje sűrű homály, senki sem tud nálam jobban tükörből tolatni (muha).

Balesetmentes közlekedést kívánok magunknak, juhéjjj!


Megjegyzések:
Basszus engem 10 éve az oktatóm folyamatosan szidott, hogy nehogy tükörből merjek valaha is tolatni, mert meg fogok ölni valakit. Én meg igazán igyekeztem hátrafordulva és azt hittem velem van a baj, hogy tükörből sokkal jobban megy és csak sutyiban mertem az elmúlt 10 évben, de akkor nem velem van a baj!:D
 
Nem, nem, ez adottság. Ne hidd el, ha bárki mást állít :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]