hétfő, március 02, 2009

Na, nem úsztam meg az influenzát, nagy volt a pofám múlt héten, de csak elkaptam Hugitól végül.
Harmadik napja fetrengek itthon, bár a vicces az, hogy nem fáj semmi, csak kóvájgok, mint az őszi légy és hőemelkedésem van. Egyelőre 37,1 és 37,5 között rodeózok, ami ahhoz képest, hogy mennyire szoktam lázas lenni, lószar.(Nem kérek félrebeszélős 39,4-et, köszi).

Viszont a hétvégén nagy döntés született a háztartásban: autót veszünk nekem. Valószínűleg egy használt Polot, az kb. egy huszasba kerül majd havonta, ha befizettük a kezdőt (plusz a bizotsítások meg a benzin, de ez utóbbi kijön abból amit eltaxizok egy hónapban), igaz, szombat délutától tegnap délig egy új Fiat 500-as képzeletbeli tulajdonosa voltam, de csak azért, mert a férjem nem normális. Nagyjából veszekedni kellett vele, hogy ne vegyünk meg egy autót 3 milliáért, ami 3 ajtós, vagyis nehézkesen teszek bele gyereket, ha egyszer ha, nem nagyon van csomagtartója, lopják mint a cukrot, és kétésfélszer többe kerül havonta, mint amit racionálisan be tudunk vállalni, csak azért, mert szerinte jól állna nekem.

Most a nagyon racionális használt VW és a kevésbé racionális, de még mindig nem ésszerűtlen Yaris játszik, bár ez utóbbiról csupa szart olvastam a népítéleten. És nem, nem vagyunk felelőtlen pénzt a szélbe szórók, én kaptam nemrég a nagyanyámtól egy nagyobb összeget (most nem fejtem ki, de nem zsarolással szereztem), plusz félre is tettem az évvégi jutalomból, a megtakarításainkhoz nem kell hozzányúlnunk, viszont, ha gyerek lesz, bajosan oldom meg az életet kocsi nélkül. Most van rendes fizetésem, be tudom vállalni a törlesztőt, amit a gyedből, vagy miafaszból kicsit nehézkesebb, és, ha minden jól megy, záros határidőn belül kiköhögjük, amit ki kell, legalább ezen nem kell variálni majd akkor. Szóval jól megrágott döntést hozunk, mondjuk a megrágáshoz nekem a sarkamra kellett állnom, de így harminc felé úgy érzem jár ez nekem, pláne, hogy nem a férjem vesz nekem kocsit, csak egy picit besegít az elején, aztán igazi nagylány módjára a nagyját én állom a cehnek.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]