kedd, április 14, 2009

Én tökre igyekeztem produktív lenni így a három napban, például átültettük az összes növényeinket (5 db+ 1, dracéna, amit most vettem), most mindenki elterpeszkedhet az új lakásában, úgy nézem jót is tett nekik, és a macskák sem nyitottak homokozót az új földben, nagy szerencséjükre, aztán összevesztem és kibékültem a Húgommal, és sütöttem almatortát a vasárnapi családi pszichedéliára, viszont nem sikerült mosnom egyet sem, és nem csináltuk meg Mr. Simpsonnak a téli-nyári ruhaváltást. Szóval félsiker.

Egyébként beköszöntek a plusz hormonok, a nyakamon is meg az arcomon is csodálatos, tankönyvi pattanások nőttek, csuhaj, azt már csak mellékesen mesélem, hogy úgy látszik, az elmúlt két hónapban elfelejtettem, hogy kell szúrni, úgyhogy két kis véraláfutásos pöttyöcske is került a hasamra.

Tegnap majdnem elmentünk a Rám-szakadékba kirándulni, de Mr. Simpson mégsem volt olyan jól, mint reggel ébredés után hitte, úgyhogy inkább ultramaratoni hányós napot tartott, ne sajnáljátok, nem beteg, hanem nem kell 5 jéger után négy viszkit inni, de úgy tűnik, ezt már sosem fogjuk megtanulni.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]