csütörtök, április 09, 2009

Felvettük újra a diplomáciai kapcsolatokat az OrvosDoktor meg én, már, ha diplomáciának lehet nevezni, hogy belém néz a szonárral. Nem tudom, hogy a tavasz, vagy mi volt ma, de 1,5 órát álltunk a folyosón, mielőtt bejutottunk a szentélybe, viszont cserébe az OrvosDoktor kedves volt és viccelődött 'hogy maga milyen szemtelenül fiatal!', ezt mondjuk háromhavonta elsüti, de jól esik, hogy próbálkozik.

Újabb döntésre jutottunk, először Mr. Simpson meg én, aztán ma reggel az OrvosDoktor is egyetértett: ha ez a harmadik inszem sem működik, nekivágunk a lombiknak. Eléggé izgultam, mert törvény vagy oep-ajánlás, vagy miafasz szerint 30 éves kor alatt 6 inszemet kell csinálni a lombik előtt, és én ugye szemtelenül fiatal vagyok, és a 30-ig még van egy évem, viszont most úgy érzem, hogy nem bírok ki ebből a cirkuszból még négyet. Még egyet igen, de nem akarom az egész nyarat azzal tölteni, hogy gyúrunk valamit, ami nem nagyon látszik működni. De szerencsére az OrvosDoktor nem jött azzal, hogy mitképzelek, várjam ki a sorom, hanem abban maradtunk, hogy ha ez sem, akkor megbeszéljük, hogy hogyan tovább.

Úgyhogy holnaptól egy hétig megint bátor leszek a fürdőszobában, aztán befekszem a kötött fogásba, aztán dugdosom a dugdosni valót, aztán meglátjuk.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]