hétfő, április 06, 2009

Hű de tavaszi hétvégénk volt, imádom, hogy hirtelen nyár lett, ide nekem a globális felmelegedést, ha áprilisban lehet egyszálpólózni! (Jó tudom, a környezettudatosság fontos dolog.)

Szombat reggel a nyári rutin szerint keltünk (fél nyolc), tötyörészős elkészülés (vö.: ágyban fetrengés a macskákkal), irány a csarnok, aztán úgy túlbuzgott bennünk az energia, hogy kiganéztuk a mélyhűtőt (nem akarjátok tudni, hogy miket találtunk), és még mindig csak fél 12 volt. Úgyhogy autóba pattantunk és meg sem álltunk Dunabogdányig (de igen, Szentendrén, mert mindenki kifelé igyekezett a városból), ott aztán ebédeltünk egy iszonyú jót a Duna-parton, napszemüvegben, Mr. Simpson alkoholmentes sörözött (ő vezetett) és megkapatta az orrát a nappal, ahogy mindig szokta az első tavaszi napozáson, aztán hazafelé lehúzott ablakkal jöttünk és kilógattam a kezem és vigyorogtam mint a vadalma.

Aztán tegnap kimentem Anyámékhoz, meg az összes tesóim is, meg a járulékosok, és volt kertben tobzódás, megtekintettük az összes bokrok és fák összes rügyeit, néztünk pillangókat, és Rambó, aki eltanulta a Nővérem tarjáni tájszólását (ami senki sem tudja honnan származik, csak Athénban lakott Pesten kívül, ott meg nem szedhette magára) kiabált, hogy 'az orrodon fújjad a füstöt, Apa, jóu?' Délután Anyósomékhoz mentünk családilag, Anyósom nem hazudtolta meg magát, megmutatta Mr. Simpson összes pucérpopsis képét az Anyámnak (nem, nem akadt ki rajta, csak sóhajtozott, 35 éve szokja az anyját).

Otthon még gyorsan megcsináltam a téli-nyári ruhacserét, és mire végeztem 1/4 7 lett, úgyhogy még gyorsan feltettem a vacsit főni (paprikáscsirke), és kaja után eldőltem. Most nagyon várom a Húsvétot, meg a 3 napos hétvégét, egy megváltás lesz, miután az idei tavaszi szabadságom elmaradt. Jóreggelt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]