csütörtök, április 30, 2009

Irtóklassz görbe napot csaptam ma, M. aktív részvételével, mert kivettem egy szabadnapot, és nem dolgoztam (a tavaszi szabadságom elmaradt az idén, mert annyit lógok a Műintézmény miatt, hogy nincs pofám még szabira is menni).

Reggel elindítottam Mr. Simpsont a munkába - nagyon klassz az ágyból feleselni, miközben ideges, mert elkésik- aztán komótosan ittam kávét, mostam hajat, vasaltam hajat. Aztán elmentem a csarnokba, megállapítottam, hogy Úristen! (vö.: 11-kor is annyian vannak mint az oroszok), bevásároltam, aztán elmentem ebédelni M.-mel, akivel ebédeltünk, és ebéd után ittunk egy kávét a Millenárison, végül fetrengtünk a Millenárison a fűben és közben beszélgettünk a pénzről meg a fontos dolgokról, meg a beszélgetésekről és irtóklassz volt.

Megjegyzések:
de imadom az ilyen napokat!
es a cicaitok is aranyosak, nekem a nagyobbik a favorit :) (o zorka?)
 
igenigen, a nagyobbik Őzorkasága
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]