hétfő, április 27, 2009

Na, a hétvége azzal telt, hogy
a.) nem kaptam levegőt
b.) köhögtem
c.) kenegettem az orrom

Ma már kicsit jobb, de azért még nem az igazi, csak annak örülök, hogy tudom, hogy kifelé jövök belőle, Mr. Simpson 4 nap alatt végzett ugyanezzel a takonykórral.
Viszont így ugye nem megyek fogorvoshoz, mert a fülemen kellene levegőt vennem, amíg a számban kotor és akkor sem garantálná semmi, hogy nem köhögöm arcul egy óvatlan pillanatban.

Egyébként ez valami ragadós cucc lesz, mert Fiúk 1. is most mászik ki belőle, miközben a felesége most mászik bele, illetve jelen állás szerint akaratomon és tudtomon kívül sikerült M.-et is megfertőznöm, sőt valószínűleg LB-t is, bár ő még nem jelentkezett.

Mondjuk hol van ez a sertésinfluenzáshoz képest, amitől egyébként tökre félek (tiszta klassz, amikor az általános szorongásom ilyen konkrét tárgyat kap), vajon mindenki megússza-e, akit szeretek, ha itt tényleg világjárvány lesz. Remélem igen.

Megjegyzések:
LB nem kapta el... vagy legalábbis nem jött még ki rajta!
 
Akkor jó :) Kijött volna mér szerintem, nekem 3 nappal Mr. Simpson után tört ki.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]