csütörtök, április 16, 2009

Reggel az OrvosDoktor egy 'Itt jön Naiv, az én szívem csücske!' felkiáltással üdvözölt (kezében a jedikarddal), amiből annak tökre örülök, hogy már nem én vagyok a százkettedik arctalan senki, annak meg kevésbé, hogy annyi ideje ismerjük már egymást, hogy időközben a szíve csücske lettem.

Az aktuális kistojás még csak most ébredezik, alig-alig nőddögél (tudományosan: 13mm a kívánatos 20-22 helyett), úgyhogy még 3 nap szuri, hétfőn megyek vissza, és 99 százalékra szerdán lesz a buli, bár ugye láttunk már iszonyú lassú kistojást a praxisunkban, úgyhogy leginkább majd meglátjuk.

Az azért a lassú növögetésből kiderül, hogy a szervezetem már nem reagál olyan lelkesen a Puregonra, mint először, sőt, egyre kevésbé reagál, úgyhogy már csak azért sem tűnik rossz ötletnek abbahagyni ezt a fajta kísérletezést, mert minden alkalommal egyre több hormon kell a tojásnövesztéshez, és hát nem kell elmenni a falig, ha nem muszáj. Hétfőn meglátjuk, hova jutottunk, stay tuned.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]