péntek, április 03, 2009

Tegnap fél ötkor begördítette hozzánk a máris kisebb görögdinnye méretű pociját A fodrászom, majd fél óra heherészés után megszabadított nagyjából fél kiló hajtól. Viszonylag gyorsan ment, jó persze végig pofáztunk mind a ketten, például már tudom, hogy a kisfia éjszakai bagoly, és akkor kezdődik a buli, amikor ő lefekszik, és ugyanolyan ezres fordulatszámon pörög, mint eddig, gyalog jár mindenhova (sétál) meg tornázik, iszonyú fegyelmezetten nem zabál csokit, pedig szeretne és közölte, hogy a nyolcadik hónapig hívjam nyugodtan (most kezdte a hatodikat), jön és vág.
Arról, hogy miért ő a világ legjobb fodrásza, csak annyit mondok, hogy amikor kész volt vágással, rohantam volna a tükörhöz (a macskák legnagyobb döbbenetére a konyhában vágott), mert szentül meg voltam róla győződve, hogy elöl picit hosszabb maradt, mint amit szerettem volna, de nem engedte (majd akkor nézed meg, ha én mondom!) hanem megszárította és akkor mehettem, és simán hajszál pontosan olyat vágott, amilyet képzeltem, pedig értelmesen el sem tudtam mondani neki, mit akarok. Úgyhogy most van fül alá érő, előre leheletnyit lejtő hajam, amit még éppen varkocsba lehet fogni.
És kisírtam tőle a hajfestékem kombinációját (nem kellett annyira sírni) úgyhogy ezentúl nem kell nyolcezreket költenem egy hajfestésre, mert megveszem a cuccokat hozzá és majd Hugi vagy M. befesti. A végén 2400 forintot kért, először azt hittem rosszul hallok, és amikor mondtam neki, hogy ne szórakozzon, röhögve közölte, hogy 'jattot adhatsz', úgyhogy adtam neki 1600 forint jattot, még így 5000 alatt maradtam egy házhozjövős hajvágással. Imádom ezt a csajt.

Megjegyzések:
a fodraszos posztjaidon felbuzdulva jol elmentem en is penteken :)
 
örülök, hogy ilyen inspiráló a blog :) menjen mindenki fodrászhoz!
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]