hétfő, május 18, 2009

Hát én nagyon remélem, hogy ma reggel elértük az alját, és innen csak felfelé van.
Reggel ugyanis karamboloztam egy biciklissel, konkrétan felkenődött szegény lány az autó bal oldalára, mentők, rendőrök, helyszínelők, meg minden. Fogalmam sincs, hogy történt, gyakorlatilag álltam a kereszteződésben (próbáltam balra kanyarodni) és egyszer csak egy kurvanagy csattanással nekizuhant az autónak.
Iszonyú ijesztő volt, rögtön kiszálltam, ő meg egyrészt üvöltözött velem, hogy a kurva anyámat, másrészt fogta a karját, a bringája pedig szörnyen nézett ki, félig az autó alatt.
Rögtön hívtam a mentőket meg a rendőröket (állítólag fordítva kellett volna), meg Mr. Simpsont, aki 5 perccel járt előttem, ugyanis épp a Műintézménybe indultunk.
A mentősök 2 perc alatt ott voltak, rögtön el is kezdték ellátni, a rendőrök 5, ők engem kezdtek ellátni, papírok, ittam-e, mentem vagy álltam a balesetkor, szonda stb.
A lány nagyon nagyon furcsa volt, amíg nem voltak ott a mentősök és kérdezgettem, hogy hogy van, tudja-e mozgatni mindnét, végig csak anyázott, meg ordibált, hogy a rendőröket hívtam-e, amikor meg már ott voltak, és kértem, hogy adja meg a számát, hogy felhívhassam, nem is válaszolt, nem adta meg, a rendőröknek sem akarta (azóta hívtam a János traumatológiáját is, de persze nem adnak telefonon tájékoztatást, pláne nem balesetes ügyeknél).
Közben persze végig bőgtem, meg remegtem mint a kocsonya, próbáltam és próbálok rájönni, hogy mi az isten történt, háromszor néztem balra, mert balra nagyívben akartam rákanyarodni egy főútvonalra egy kibaszott forgalmas kereszteződésben, hogy a faszba nem láttam, hogy jön.
Borzasztóan érzem magam, mintha embert öltem volna, pedig valószínűleg a legdurvább ami történt, hogy eltört a karja vagy a kulcscsontja, az is az eséstől, nem az ütközéstől, de sokkal jobb lenne, ha fel tudnám hívni és tudnám, mi történt. Iszonyú érzés, amikor valakinek a teste kenődik fel az autódra. Azt sem tudom, mennyi idő alatt fut át a rendőrségi rendszeren az egész, mikor szólnak, hogy kell-e bíróságra menni (ha 8 napon túl gyógyul) vagy sem.

Egyébként van két tanú, ha bíróság lesz belőle, legalább nem csak az ő szava lesz meg az én szavam, meg persze gondolom a helyszínelők is mondanak valamit. A rendőrök tök kezdők voltak, nagyjából annyira tudták mit kell csinálni mint én, a mentősök viszont profik voltak, gyorsan ellátták a csajt. a végén az egyik orvos tőlem is megkérdezte, hogy rendben vagyok-e, pedig látta, hogy ott a férjem és állok a két lábamon, szóval tök normálisak voltak. A helyszínelők is profik voltak és normálisak, bár amikor be kellett ülnöm az autójukba, és ott felmondták a jogaimat, hogy a hatóság félrevezetése bűncselekmény, meg jogomban áll hallgatni, akkor azért megint eléggé bőgtem.
Egyébként részben elismertem a felelősségem, mert fogalmam sincs, hogy mi az isten történt, így kizárni sem tudom, hogy hibáztam volna.

Megjegyzések:
basszus :(( sajnálom, remélem, sikerült megnyugodnod!
 
mondjuk. tegnap estére kikészültem, eldőltem mint egy zsák, ma meg nagyon sokat dolgozom, hogy addig se agyaljak
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]