szerda, május 13, 2009

Na ma én voltam a Köcsög Tulajdonos, de biztos akartam lenni abban, hogy felfogták, hogy 200 ezer forint tartozást csinálni az nagyon-nagyon gáz dolog, és aki ilyet csinál, annak nincsenek jogai, azzal nem jópofáskodik az ember, hanem lebassza a sárga földig és csupa olyan dolgot mond neki, amitől kínosan érzi magát.

Úgyhogy megkapták a két csekket, megmondtam, hogy kedden jövök a befizetett szelvényekért, ismét nyomatékosan felszólítottam őket, hogy ezentúl jelentsék be az óraállást (ezt az elmúlt 4 napban minden beszélgetésbe kétszer belefűztem) és elmondtam, hogy a hideg futkos a hátamon a gondolattól, hogy kétszázezer forint tartozás van a lakáson.
Gondolom el tudjátok képzelni, mennyire volt testhez álló a szerep.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]