kedd, május 12, 2009

Naszóval a másik fele meg nem is tegnap kezdődött, hanem szombaton, amikor felhívott az Emelt Hangú Bérlőlány, hogy kaptak egy csekket az elmütől 200 k-ról, és hogy hát ezt így meg hogy. Ezt mind felfelé ívelő hangsúllyal, amitől elég ideges lettem, illetve, hogy egyrészt ez nem lehet (mármint, hogy ők ennyivel tartoznak) másrészt, ha mégis, akkor vagy ezt fizetik ki, vagy az ehavi bérleti díjat.
Mivel épp nagybevásárolni voltam, illetve Mr. Simpson épp járóképtelenül feküdt otthon, úgy döntöttem, hogy nem robbanok szét helyben az idegtől, hanem körülbelül ötször egymás után iszonyú higgadtan elmondtam, hogy hétfőn odamegyek és megnézem mit kaptak, a budakeszi metróból nem tudom megoldani a problémát.

Tegnap odamentem (és nagyon gyorsan beszedtem a havi bárleti díjat), megnéztem, tényleg érkezett csekk 200 k-ról, aztán azt is elrebegte a az Emelt Hangú Bérlőlány Pasija, hogy hát nem nagyon diktáltak óraállást, amióta ott laknak (tavaly július), hanem csak befizetgették a csekkeket, amit az elmü küldött nekik, nagyjából hasraütés-szerű összegekről, és azt mutogatták nekem, hogy ők fizetik a villanyt (én is egy fasz vagyok tudom, de azt gondoltam, ez azért nem annyira bonyolult).

Így aztán miközben az elszabadult sms-rajt próbáltuk megfékezni (én) Mr. Simpson egész este az emlüvel beszélt, így viszonylag gyorsan kiderült, hogy tényleg ennyivel tartoznak, nincs mit variálni rajta. Úgyhogy most átmegyünk óvodába és nem elég csekket mutogatni, hanem meg kell majd mutatni minden hónapban a számla-részletezőt is, hogy lássam az elszámolási időszakot, előre örülök, szeretem az önállótlan embereket amúgy is, pláne, ha a lakásomban laknak.

Arra azért kiváncsi vagyok, hogy mit gondolt az Emelt Hangú Bérlőlány, amikor felhívott szombaton, hogy bedobom a közösbe a felét, vagy miafasz?

Megjegyzések:
ja még erre akartam kommentelni, csak elrángattak meetingre.
szóval tudom, hogy én vagyok az a típus, akinek viszket a tenyere minden hónapban, hogy időben fizesse be a csekkeket, és 22-28 között szigorúan diktálja a mérőállást (azaz kissé kényszeres), de akkor sem értem, hogy hogy ér el valaki 200 kilós tartozást, és utána hogy keni másra. ráadásul 2 ember. hihetetlen.
 
hát úgy, hogy igazából nem gondolt rá, hogy nem 11e a havi villanyszámla. és alapvetően én értem, mert én is notórius nem-bejelentő vagyok, de az hétszentség, hogy egy bérelt lakásban nem merném ezt megcsinálni. mindegy, legrosszabb esetben agyonveretem őket.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]