hétfő, augusztus 31, 2009

Amúgy meg épp megint bürokráciában kalandozom, mert hó végén lejár a jogsim, aminek a megújításához kell ugye egy igazolás a háziorvostól, hogy mindkét fülemre hallok, meg ilyesmi. Viszont engem háziorvos utoljára 10 éve látott, amikor a jogsimat csináltattam, és mióta az új lakásban lakunk egyszer sem akaródzott elmenni a körzetihez átjelentkezni.
Ellenben tavasszal valamelyik gyerekcsinálós vizsgálatnál elhagytam a tajkártyámat, anélkül meg ebben az országban csak a periférián tartózkodhat az ember, szóval a jogsim megújításához vezető úton az első lépés az új tajkártya megszerzése volt.
Nincs az az isten, hogy én az OEP-ben álljak naphosszat sorba, úgyhogy kérvényeztem postán (a megfelelő dokumentáció csatolásával) és láss csodát: 3 hét múlva megérkezett.
Ma kiderítettem, hogy ki a körzeti orvosom, délután fel is hívom, ha ráér, még oda is megyek, hátha el lehet ezt intézni gyorsan.

És akkor már csak az önkormányzat van hátra (tudom, hogy bármilyen okmányiroda jó lenne, de amúgy is van velük elintézni valóm). Majd beszámolok a fejleményekről.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]