kedd, augusztus 11, 2009

És tegnap akkor megünnepeltük Mr. Simpsont, mert az augusztus nálunk ilyen, hogy először Anyának van szülinapja, aztán a férjemnek, a jövő héten meg a nagyanyámnak.
Háromkor kilőttem az irodából, és elrohantam megvenni az ajándékát (GPS), egyedül, ami azért volt bátor vállalás, mert amióta ismerem, mindig ő veszi a műszaki kütyüket, nekem nem kell értenem az ilyen dolgokhoz, nem is értek. Igyekeztem elég 'légyszi ne bassz át' módon nézni az eladóra, amikor kikérdeztem, hogy melyiket vegyem meg, és valószínűleg sikerült, mert
a.) Mr. Simpson örült neki és meg van vele elégedve
b.) Apa és a LeendőSógorom szerint is tökjó darabot vásároltam

Szóval az ajándékvásárlás után kaját vásároltam, aztán hazarongyoltam (út közben ért a taxis atrocitás), aztán eszembe jutott, hogy nem vettem tejfölt a tejfölös uborkasalátához, úgyhogy plusz egy kör a sarki kispiszkosban. 4-kor beálltam a konyhába, és 7-re pont végeztem is, volt paprikás csirke, meg tejfölös uborkasaláta, meg galuska, meg torta, ami nem sikerült valami fényesen (vö.: szanszét repedt), úgyhogy hatkor felhívtam az anyámat, hogy akkor vegyen egy tortát.

Az este nagy része azzal telt, hogy Anya elsorolta, hogy mi mindent kapott a hétvégén, mi pedig kis történeteket fűztünk minden ajándékához, de a legeslegjobb az, hogy Unokatesó 1.0-éktól (ja? őt például férjhez adtuk júniusban) megkapta az összes családi videót dvd-n 1986-ig visszamenőleg, szóval most kell valahol egy hosszúhétvége, hogy végginézzük őket.



Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]