hétfő, augusztus 17, 2009

Eszelős hatékony vagyok a napokban, pénteken például elintéztem az autó kötelezőjét (tökjó, két hét múlva fizethetem a következő negyedévet), ma regisztráltam a Fiúkat a következő könyvmustrára, szereztem nekik repülőjegyet és szállást is, adtam tanácsot Fiúk 1-nek gyulladt szemű macskakezelésből és kurvasokat dolgozom is mindemellett, mert a fentieket csak jófejségből / szeretetből csinálom (kivéve a biztosítás), de közben meg meg kell szerveznem mintegy húsz ember munkáját az első félévre, meg a sajtót és hirdetéseket őszre-télre, hát nem unatkozom, ennek megfelelően túl is vagyok pörögve.


Csütörtök reggel elhúzunk Krakkóba 4 napra, mintegy pontot teendő a nyár végére, vasárnap a lezárt Margit hídra és a lezárt nyárra fogunk hazajönni, jöhet a harakiri meg a karácsony, nem feltétlenül ebben a sorrendben.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]