hétfő, augusztus 10, 2009

Határozottan kezd 'a sok hülye mind szembe jön' érzésem lenni, és tökre elismerem, hogy biztos egy csomóan sokkal jobban tudnak autót vezetni mint én, aki álló helyzteben is képes karambolozni, de.
Ma, épp sávot akartam váltani, így kitettem az indexem, és belenéztem a tükörbe, és  amikor láttam, hogy a másik sávban egy taxis baszottul közel van és nem lassít, nem vágtam be elé. Majd ugyanez a taxis lefékezett, rámdudált, és beordított az ablakon, hogy 'kint felejtetted az indexet!'. Mondom, én tökre képes vagyok tisztelni a nálam nagyobb tudásúakat, például mindig lenyűgöz, amikor valaki fejből vágja reneszánsz festőket, meg az is, hogy a férjem képes megszerelni dolgokat, meg ilyenek, de most gyors mérlegelés után az 'azért mert sávot akartam váltani bazmeg!' hagyta el a számat, ami tudom, hogy rém udvariatlan, de a bazmeget már nem hallotta, mert addigra 3 kocsival előttem járt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]