péntek, augusztus 07, 2009

Van egy autóm, ugye. Annak van kötelező biztosítása, amiről csekket küldenek minden negyedévben. Csakhogy a biztosítónak sikerült valami teljesen elbaszott címet felvennie az adatbázisba, mert ugye pont az autóvásárláskor költöztem ide hivatalosan, az utcanév anyámék címe, a házszám, emelet meg ez. Az első negyedévet sikerült még befizetnünk, mert anyámék postása valahogy rájuk talált (ekkor derült ki, hogy rossz a cím). Akkor faxon jeleztük, hogy ez a cím nem jó, legyenek oly drágák és javítsák.

Hetek óta hiába várom a második negyedéves csekket, úgyhogy múlt héten felhívtam az Eurorisk-et - rajtuk keresztül kötöttük a biztosítást- hogy mégis mi a szentséges úristen van. Természetesen továbbra is a rossz cím, újra küldtem nekik egy faxot, hogy javítsák. Eltelt a múlt hét, meg ez, csekk nem jött. Az imént felhívtam a biztosítót, hogy akkor most ezt így hogy.
Mire:
Igen, a címet javították a kollégák múlt héten, de addigra ők már kiküldték a csekket a rossz címre, ami ezúttal nem jutott el anyámékhoz (biztos új postás van), és mivel nem fizettem be, leállt a (figyelj!) csekküldő rendszer, és hiába jelezte nekik az Eurorisk, hogy rossz volt a cím, nem tudták a jó címre elküldeni, mert leállt a rendszer. Leszek szíves befáradni a Villányi úti fiókjukba, rendezni a tartozásom, és akkor újraindul a csekküldő rendszer.

Érted, ők elbasszák, te szólsz, hogy el van baszva, nem javítják ki hónapokig, újra szólsz, hogy el van baszva, akkor kijavítják, de a szolgáltatáshoz nem jutsz hozzá, mert ők elbaszták az elején. How sweet.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]