kedd, szeptember 15, 2009

Apró, de biztos léptekkel haladok az új jogosítványom megszerzése felé. Ma sikerült kipipálni az orvosos részt. Reggel negyediknek ültem be a sorba a körzetinél, asszem 3/4 9-kor már bent is voltam. Mint megtudtam, szeptembertől van sorszámhúzós rendszer, a helyi nénik eléggé csodálkoztak is, hogy nem működik a 'csak a leletet hoztam' varázsige, az egyikőjük még meg is gyanúsított, hogy de nekem nincs is kartonom, aztán kénytelen volt visszavonulni, amikor megmutattam a frissen szerzett kartonomat, amit mondjuk valóban nem a fejem fölött lobogtatva tartottam, hanem a mellettem lévő széken.
A Dokinéni egy nagyon kedves dokinéni, tökre örült, hogy ezentúl hozzá fogok járni, bár azt azért tisztáztuk, hogy nem hozzá tartozom. Azt, hogy kihez tartozom, talán csak a Jósiten tudja, de lehet, hogy ő sem. Mindegy, kölcsönös szimpátia alapján eldöntöttük, hogy ő lesz a háziorvosom from now on.
Ez azért is nagy szerencse, mert hajlandó volt előre kitölteni a papírokat a jogosítványhoz, hogy nem csússzak meg az ügyintézéssel. Igaz, előtte megesketett, hogy tényleg elmegyek, ekg-ra - úgy látszik a homolokmra van írva, hogy sehova sem megyek el, ahova nem feltétlenül muszáj.
Szóval már csak az önkormányzat van hátra, azt megpróbálom ma délután elintézni, és akkor lesz jogsim szept. 22 után is.
Egyébként továbbra is tátott szájjal ámulok a kerületi önkormányzat hatékonyságán, mert ugye pénteken igényeltem paroklóizét a kocsinak, és tegnap megérkezett az ajánlott-szelvény, hogy mehetek a matricáért.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]