csütörtök, szeptember 03, 2009

Elkelt Gyöngyszem hálistennek, vasárnap költöznek az új lakók.
A legfurcsább érdeklődőt azért feljegyzem az utókornak: egy hölgy azzal hívott fel, hogy a 4 gyerekével költözne oda, akikből kettő már felnőtt. Mivel a hirdetésben kitértünk a lakás méreteire, illetve képeket is csatoltunk hozzá, megkérdeztem tőle, hogy biztos engem akart-e hívni, de mondta, hogy igen, igen, nekik az pont jó lesz.
Az egyik kolléganőm megjegyezte, hogy régen 40 négyzetméteren laktak egész családok, amivel én nem akarok vitatkozni, és lehet kövezni, de nem szeretném, ha pont az én 40 négyzetméteremen laknának egész családok (egyébként abban a lakásban öten lakni az kivitelezhetetlen szerintem).
Két tökhelyes csaj veszi ki egyébként, egyetemisták és iszonyú lelkesek. Mostmár csak a koszt kell kirobbanatani a lakásból, az Emelt Hangú Bérlőlányék olyan dzsuvát hagytak ott, hogy az ihaj.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]