hétfő, szeptember 21, 2009

Igen gyümölcsöző (nyehehe) szombatot töltöttünk Fiúk 1-éknél a vidéki hasziendán, kaptunk kb. 6 kiló bioalmát, meg mángoldot, pritamint, csípős hegyest, a felesége megajándékozott a saját extrafinom pirospaprikájukból egy befőttesüvegnyivel, és mondták, hogy kezd hullani a dió, úgyhogy hozzák, ha jönnek októberben, nehogy vegyünk (tök szerencse, hogy anyósomtól diódarálót kaptam tavaly karácsonyra).

Fiúk 1.-gyel nagyjából azonos mértékben vagyunk piacfreakek, úgyhogy eleve úgy időzítettük a programot, hogy a piacon találkoztunk szombat reggel, és én csak azért nem vásároltam össze mindent, ami a szemem elé került, mert a mélyhűtő tele van mindenféle mással, ami korábban
került a szemem elé.

Tökjó szombatot töltöttünk a verandájukon, és csak kicsit szakmáztunk, egyébként hol a gyerekük rajztudományát csodáltuk, hol a vidéken élés előnyeiről meg a Magyarországon élés hátrányairól értekeztünk és közben nagyjából vég nélkül ettünk.

Szeretünk hozzájuk látogatóba menni, úgyhogy meg is állapodtunk, hogy amikor megejtik az évi rendes Bécsben lakást télen, ott is meglátogatjuk őket.

És azért el kell mesélnem, hogy szerintem csak nekem van olyan főnököm, aki addig túrja a világhálót, amíg nem talál nekem olyan zenét, amilyet szeretek, mert egyszer egy e-mailben elpöttyintettem neki.
Előre szólt, hogy vigyük a külső vinyót, elhoztunk körlbelül 100 GB zenét meg filmet, most bajban is vagyok, mert a saját gépemen nagyjából nincs hely már semminek, viszont borzasztóan szeretném rávetni magam az új szerzeményekre.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]