péntek, szeptember 11, 2009

Na, ha az életemből nem is, de az agyamból sikerült tegnap szabadságra menni, mert minden tavalyi fogadkozás ellenére felmentünk a Borfesztiválra. Most nagyon beteg vagyok.
Nyilván nem kellett volna üres gyomorral végiginni a kínálat 60 százalékát, de sajnos az elején nagyon jó borokba futottunk bele, a végéből meg csak arra emlékszem, hogy Mr. Simpson vég nélkül hordja elém az újratöltött poharat. Mr. Simpson és a barátja, Á. is elhagyták az eszüket félúton, élethűen hozták a 'munkamániás kiszabadul az irodából' című számot, így nagyjából fél kilenckor már háromfelé dülöngéltek ketten (én akkor még kábé képben voltam), hát kicsit nehéz 160 kiló élősúlyt az úton tartani. Meghallgattuk a Csík zenekart Lovasival meg anélkül, (volt Fiúk ölébe a lányok), találkoztunk egy csomó ismerőssel, ami az elején elég idegesítő volt, mert csupa üzletféllel futottunk össze, akivel a srácoknak jattolni és bájbeszélgetni kellett, de aztán elénk fújta a szél életem első pasiját (egy teljes nyáron át jártunk első gimi után) és az vicces volt, meg egy nagyon régi barátnőmet, akivel meg is beszéltem keddre egy randit, és akkor megbékéltem az élettel.
Végül letáboroztunk a régi Cég érdekeltségébe tartozó borosstandnál és ingyen piáltunk fél 12-ig, akkor már nagyon mindegy volt még az is, hogy valaki egy teljes kupica pálinkát öntött a nadrágomra.

Jó lenne, ha elkezdene hatni az aszpirin meg a c-vitamin, 11-ig oda kell érnem a körzeti orvoshoz, aztán el kell mennem az önkormányzatba, mert 10 nap múlva lejárt a jogsim, valamint ketten is jönnek délután lakást nézni.
Ja igen, szerencsére ma nem dolgozom.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]