hétfő, szeptember 28, 2009

További hírek az élet napos oldaláról. Volt ugye az, hogy végre elintéztem a parkolást, akkor kaptam igazolást, a matricára 3 napot várni kellett. Mivel az önkormányzatban azt mondta az ügyintéző, hogy az igazolás felér a matricával, amíg azt meg nem kapom (már, ha kirakom az autóban), ez alatt a 3 nap alatt egyszer sem vettem parkolójegyet se igaziból, se mobilon. A második nap megbüntettek.

Iszonyúan eldurrant az agyam, tök szerencse, hogy bő 20 perc, mire beérek a melóba, meg az is, hogy további egy órát szórakoztam azzal, hogy hívogattam a Centrum ügyfélszolgálatát, szóval volt időm lehiggadni, így csak egy közepesen pikírt e-mailben kértem meg őket, hogy töröljék a tartozást, hisz ott volt az igazolás a szélvédő mögött, jól látható helyen.

És lőn. Ma, alig két héttel az e-mail után, kaptam egy válasz-levelet, hogy felülvizsgálták az ügyet, és nem áll fenn tartozásom velük szemben. Eléggé fájhatott egyébként, mert se elnézést nem kértek, se egy üdvözlettel nem volt a levél alján, két sor tömör gyönyör, és rohadjak meg, hogy van pofám jogosan reklamálni. Viszont le vagyok nyűgözve, hogy elektronikusan lehet velük ügyet intézni. Komolyan.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]