kedd, október 06, 2009

Az angyali türelmem egészen addig tartott, amíg hazaérve meg nem pillantottam a hosszába végigfosott előszoba-konyha-étkezőt. Nem nagyon találtam olyan négyzetmétert, ahova ne jutott volna.
Úgyhogy miután felvakartam a földről az odaszáradt szart (valami délelőtti eresztés lehetett) felhívtam ÁllatOrvosBácsit, és megmondtam neki, hogy ugyan ez csak a harmadik nap a négyből, de vagy ő jön ide, vagy én viszem oda a kis szarzsákot, de ezt így tovább nem. Nem ellenkezett különösebben, úgyhogy most várjuk, hogy ideérjen. Pontosabban csak én várom, Zorka gondolom nem lesz nagyon lelkes.

Megjegyzések:
Őszintén, nagyon drukkolok, hogy mielőbb meggyógyuljon a macsek; szerintem utána tartsatok egy mert-megérdemlem-kényeztetős hétvégét valahol... :fingerscrossed:
 
mi is nagyon drukkolunk :) a hétvégét meg jóstehetségünknek hála már beterveztük a hosszúhétvégére.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]