péntek, november 13, 2009

Érdekes kísérlet zajlik a Szabihíd környékén. Olyan három héttel ezelőtt teljes titokban megnyitották a Kálvint ugye (mi is csak azért észleltük, mert amúgy is járunk arra, csak eddig a Csarnok mögött lavíroztunk), ami nekem egy megváltás, a legrövidebb út az irodába a kiskörúton vezet.
Mivel még nem állt vissza a rendes forgalom, és reggel alig jár arra valaki, eléggé csodálkoztam, hogy már a Gellért térről is csak két lámpaváltásra lehetett feljutni a hídra.
Aztán fény derült a kísérletre, ami így zajlik:
Az első héten állt a híd, mint a cövek, mert a végén a lámpát úgy állították be, hogy egy váltásra három autó jusson át rajta, aztán engedje a nagyjából nem létező forgalmat a Bem rakpartról. Aztán valakinek leesett, hogy a híd forgalma nagyobb, és elkezdték átállítgatni. Most az van, hogy úgy háromnaponta egy lámpával beljebb fogják meg az autókat, egy darabig a Csarnok utáni lámpa volt jó sokáig piros, aztán a Lónyai utcai, ma pedig egészen az Üllői útig eljutottam, és ott álltam be a sor végére.

Kíváncsi vagyok, hogy létezik-e olyan variáció, amivel eljuthatok az Astoriáig tíz perc várakozás nélkül, az amúgy töküres kiskörúton.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]