hétfő, november 16, 2009

Felzárkóztunk facility ügyben végre, mert megnyílt ugye a legújabb pláza, tőlünk négy utcányira, amiben csak az egyik tökklassz, hogy tegnap végre tudtam venni egy csizmát (meg egy nadrágot, úgy látszik, így kell ezt csinálni, ha nadrágért indulok, tuti nem jó egyik sem, de így, hogy csizmára hajtottam, a második jó is volt meg olcsó is), a másik, hosszútávú tökklassz, hogy van benne interspár. (És mozi is van benne, mehetünk gyalog moziba, sőt, állítólag non-stop fitnesz is van benne, ezt még le kell csekkolnom.)

Mindig irigyeltem M.-met, hogy neki ott van öt percre autóval az a bazi nagy interspár, és be tud vásárolni rendesen, mert a mi környékünkön erősen hiányos a felhozatal normális közértből - konkrétan nincs egy se, csak az iszonyú undorító cébéá, meg a nagyon fura éjjelnappali.

Viszont mostantól van hol bevásárolni (ha nem megyek a Csarnokba, például mert későn érnék oda), végiggusztáltam az egészet szombaton, vettem is gyorsan tarját flekkennek, de láttam libacombot meg mangót is, szóval teljesen szuper közértünk lett.
Már csak azt kell kitapasztalnom, hogy lehet úgy kihajtani a parkolóból, hogy ne a Bocskai másik végén kössek ki, de ahogy magamat ismerem 3-4 eltévedés után majd arra is rájövök.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]