csütörtök, november 05, 2009

Mr. Simpsonnak van egy munkatársa, ő intézi a régi cég összes webes megjelenéseit, ért hozzá a fiú, hozzá van szokva a stresszhez, gyors is, így őt rántottam elő a kalapból, amikor a saját webeseink egy nappal határidő előtt azt magyarázták nekem telefonon, hogy miért én vagyok a hülye, amiért ők basztak elvégezni a munkájukat.

Ma körülbelül hatszor hívtam egy meló miatt, nem volt kegyelem, muszáj volt kivernem belőle még ma, hogy működjön, aminek működnie kell, és többször hallottam Mr. Simpsont, ahogy épp ugyanazzal a vehemenciával magyaráz neki face to face (egy szobában ülnek) és harmadik ilyennél egyrészt nagyon röhögtem magunkon, másrészt nagyon sajnáltam szegény srácot, hogy így a nyakába kapta a bulldog házaspárt, harmadrészt remélem, hogy civilben nem vagyunk ilyen kiállhatatlan rámenős faszok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]