szerda, december 09, 2009

Hugi ma végre befesti a hajam, hetek óta várok rá, mert kurvasokat dolgozik, és nem volt egy délután se hetek óta, amikor lett volna szabad két órája egyben. Közben egyre dühösebb vagyok a genetikai állományomra, mekkora szívás már ez, hogy 5-6 hetente egyszerűen muszáj hajat festeni, különben úgy nézek ki, mint valami külteleki bányarémbe oltott kezdő boszorkány, ahogy kunkorodnak a fehér hajak a fejemen, rosszabb esetben égnek állnak, mert a fehér hajszálban nincs melanin, vagyis könnyebb, mint a színes, vagyis égnek áll.

Többször eszembe jutott mostanában, hogy hagyom a picsába az egészet, levágatom rövidre és ősz leszek, büszkén vállalom, amit rám mért a sors, meg minden. Állítólag nagyanyám (az a nagyanyám, akinek a hajgénjeit örököltem) úgy őszült, mintha direkt olyanra festette volna: egyetlen vastag hófehér tincs volt a hajában elöl, de egyrészt már látszik, hogy én még stílusosan őszülni se tudok, mert mindenhol egyenletesen támadnak a rohadékok, semmi tincsbe szerveződés, másrészt az előzetes közvélemény-kutatás során csak elhúzott szájszéleket meg 'jajne'-ket kaptam válaszul, szóval a barátaim és rokonaim szerintem egyáltalán nem vagány 30 alatt ősznek lenni.
Pedig szerintem egy kicsit az.

Megjegyzések:
:) egy osztálytársam anyukája 40 évesen szuperrövid ősz hajjal flangált, nagyon vagány volt, mint egy susan sontag, kb

de ha jól áll neked a hosszú haj, meg szereted, akkor érdemes festegetni :)
 
Ha levágatod, és kipróbálod őszen, és nemtecc, akkor befesteni még mindig be lehet, és még könnyebb is, mint hosszúan. :)
 
Lassan 32 vagyok és dettó úgy őszülök, hogy öröm nézni :) Viszont szeretem, valahogy tetszik :)
 
Az egészben a levágatás a legnehezebb, mert a férjem nem szereti, ha rövid, pontosabban nagyon szereti, hogy hosszú
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]