hétfő, december 07, 2009

Return to the land of zsír, non-smoking Naiv, day 3.
Bizony.
A szombat szar volt, a tegnap jó volt, a ma szar.
Igazából három cigi hiányzik: a reggeli első cigi a kávé mellé, a beérek az irodába, bekapcsolom a gépet és elolvasom az e-mailjeimet cigi, és a hazaérek és nyugiban rágyújtok cigi.

Az összes többi nem hiányzik, tegnap egész nap kétszer jutott eszembe, hogy rá kéne gyújtani és a szombat estét is simán abszolváltam, pedig Hugi egész este (6-tól éjfélig) mellettem blázolt, amíg nagyapámra vigyáztunk. Barátom a nikotintapasz.

Most megint fel fog szaladni 5-6 kiló, nem tudok mit csinálni, megváltozik ilyenkor az anyagcserém, de szerencsére pont lefogytam a hormonos kilókat, szóval csak közepesen hízott sertés leszek, talán nem jutok el a vágósúlyig. Mr. Simpson továbbra is dohányzik, de a lakásban nem, csak a gangon.

Szerencsére tudom, hogy csak az első hét pokol, aztán kimászik a kezemből a rutin, és eszembe se jut majd, hogy cigizzek, egy hetet meg ki lehet bírni bármiből. Egy fasz vagyok, hogy visszaszoktam, tudom, úgyhogy mostantól az egyetlen szabály, hogy nem létezik olyan, hogy csak egy cigi. Nincs, nem, soha többet, egy sem, kétszer elég lesz nekem ez egy életre, köszönöm.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]