péntek, július 29, 2011

Bejelenteni valóm van: beleférek a nadrágomba. A nadrág az a farmerom, ami már a terhesség előtt sem jött fel rám, pontosabban nem tudtam begombolni a szuriktól meg a 11 petétől puffadó hasamon. 3 kilóval vagyok kevesebb, mint amikor teherbe estem. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a mázlista anyám mázlista lánya vagyok, +12 kilóval mentem a szülőszobára, ebből 9 le is ment a szüléssel meg az utána következő egy hét izzadással, szóval csak 3 kiló maradt, ami úgy 3-4 hónap alatt szívodott fel. Most fordultam át mínuszba, amiről nem gondoltam, hogy be fog következni, bár Anyu minidg mondta, hogy életében olyan sovány nem volt mint  Hugi féléves kora körül. Nem sportolok (most edzünk Micivel, hogy két óránál többet kibírjon nélkülem), ellenben egy kicsivel több mint 7 kilós súlyzót emelgetek és cipelek egész nap, plusz enni sem nagyon van érkezésem.

Persze nem úsztam meg nyomtalanul a terhességet meg a szülést, olyan löttyedt vagyok mindenhol, hogy ihaj, a mellemen már max. egy sebész tud segíteni, lóg a seggem meg combom, a konyhásnéni-karomon se látszik semmilyen fogyás. Érdekes módon a hasam az egyetlen kivétel, majdnem olyan lapos, mint előtte, pedig ez minden logikának ellentmond.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]