kedd, július 26, 2011

Őszintén érdekelne, hogy a gyerekem 7 hónapos létére szeparációsan szorong, vagy egyszerűen hisztériás lett nagy hirtelen, bár a tényen, hogy drámai hangon felzokog, ahányszor távozom a szobából, egyik sem változtat. Egyébként nagy szerencse, hogy körülbelül hatvanöt hülyeségre lehet ujjal mutogatni, ha épp egész nap nyíg a gyerek (biztos jön a foga, biztos a front, a kaja, álmos, túl sokat aludt, éppen nő, biztos mozgásfejlődési ugrás előtt áll), mielőtt felmerülne a gyanú, hogy egyszerűen hisztis, bár az én zsidó bűntudatommal előbb mindig az jut eszembe, hogy elbasztam és el van kényeztetve, csak aztán nyúlok a Dentinox után.

Megjegyzések:
7 hónaposan pont ugyanezt csinálta a lányom, én szeparációs szorongásnak tudtam be. Amint megtanult kúszni (sajnos csak majdnem tíz hónaposan, addig sikított, ha eltűntem előle), sokkal jobb lett, mert rájött, hogy bármikor utánam jöhet.
A szétcsúszó lakás nálunk se jobb és szerintem senkinél, megoldás talán a takarítónő, bár lehet, hogy előbb ahhoz is el kéne pakolni, hogy legyen helye takarítani. Ja, és egy kisbabának minden body jól áll :)
 
Én is várom már, hogy elinduljon előre, mert egyelőre tolat, ami csak súlyosbítja a helyzetet, mert mindig ott köt ki, ahova nem akart menni. Takinénink van, de ő nem oldja meg az egész héten szalad a lakás problémát sajnos. Reggel jön délutánra ugyanolyan kupi van...
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]