csütörtök, augusztus 25, 2011

El vagyunk sötétítve, mintha egy migrénes nénike lakna nálunk, redőnyök leeresztve, csak a konyhában van fény, mert ott nincs redőny. Csak a mát kell kibekkelni, kedd-szerdán kint hűsöltünk anyuéknál a légkondiban, holnap reggel lemegyünk a Velencei tóhoz (adjon hálát nyaralóval rendelkező barátaiért Ön!).
Terveim szerint ma délután a gyerek 1/2 4-ig aludni fog, 4-kor uzsonnázik, fél 5-kor beülünk a kádba és pancsolunk egyet (bár én biztos hülyén néznék ki pancsolva, majd távol tartom magatól a gumikacsát), az vetkőzéssel-öltözéssel eltart ötig, és akkor már csak másfél óra, mire Mr. Simpson hazaér.
Mert, hogy ki nem teszem a lábam, meg a Mici lábát a negyvenöt fokban, az hótzicher.

Megjegyzések:
Már a patiszonnál is hozz akartam szólni (hogy főzzél inkább egyszerűbb alakú zöldségeket :-)), el is kezdtem, de aztán kitöröltem, mert milyen már, hogy megint csak én szólok hozzá. De ez van, nem tehetek róla, pont ugyanezek a témák foglalkoztatnak, tegnap például a viszonylag hűvös folyosóra tettem ki a gyereket kádastul (pár hónappal idősebb a lányom, mint a tied), csak én nem blogolok. Viszont azt akkor se értem, hogy miért nem szól hozzá a többi anyuka... lehet, hogy egyetlenként tartozom a beszűkült anyukák és a szófosó anyukák halmazának metszetébe? Vagy én vagyok az egyetlen, aki szerint továbbra is szuper jól írsz, csak most már egy Micivel gazdagabban?
 
Én szívesen írok az éternek is, de örülök, hogy van egy időnként hozzászóló olvasó :)
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]