péntek, május 18, 2018

Én nem tudom, hány kullancs tanyázhat mostanság a kerületben, de a macskáinkból napi rendszerességgel hullananki ki (az imént kettőt találtam a padlón), úgy, hogy 
1. csepegtetem rájuk havonta a 4000 Ft / macska áron kapható ultraszuper kullancs elleni lófaszt
2. hetente többször szedek ki belőlük 1-2-3 példányt
Iszonyú undorítóak és akar a halál a lakásban kullancsokat, elég a magunkat spricnizni, amikor kerte / erdőbe / játszóra megyünk.
A macskák meg lassan meggyűlölnek, mert minden simogatás után jövök a csipeszt csattogtatva (Móriccal különösen könnyű, ő az a fajta hisztigép, aki már ettől is ordítva vernyákol.)
Szóval értem én a, hogy nem lehet kullancsot irtani hatóságilag, de nem bánnám, ha lehetne. 


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]